Kmalu po začetku čebelarjenja smo ugotovili da brez prevažanja ne bo šlo. Tako smo nabavili našega prvega TAM-a 5000 in ga po vzoru čebelarja Mikliča z Bresta predelali v čebelnjak na kolesih.
Kasneje smo en kontejner (skupaj s kamionom) kupili. In predelali stare čebelnjake na kontejnerski način. Z razvojem smo prišli do sedanjega kontejnerja.
Trenutno izdelujemo dva tipa (6 in 7 m dolžine) kontejnerjev za prevoz na kamionih. Na kamionu pa smo naredili pritrdišča tako, da lahko vozimo oba tipa.
Kontejnerja se razlikujeta po pritrdiščih – na 7 m so pritrdišča na drugih mestih. Razloga za tako odločitev sta dva. Prvo je dolžina narekovala drugo mesto na kamionu. In drugo pri 6 m so prva pritrdišča na takem mestu da težko prideš zraven zaradi akumulatorjev. Ta problem smo z nabavo 7 m kontejnerjev rešili tudi za 6 m.
Na 6m kontejner lahko naložimo do 76 panjev AŽ 11+3. Ali do 84 klasičnih 10 s AŽ panjev. Če potrebujemo prostor za točenje potem lahko naložimo 70 AŽ 11+3 panjev ali 78 klasičnih 10 s AŽ. Glede na to da smo mi vedno točili na terenu imamo na takih kontejnerjih po 70 panjev.
7 m kontejner smo izdelali zato ker so kamioni vse večji in težko dobiš kamion ki ima samo 6 m keson. Ker smo nabavili »predolg« kamion z dovolj veliko nosilnostjo smo izkoristili celotno dolžino kamiona. Na njega smo dali 88 AŽ 11+3 panjev.
Naši kontejnerji imajo noge ki se pri pospravljanju samo zavrtijo v ležišču in pospravijo v nosilno cev. Imeli smo namreč problem, ker nismo mogli pospravljati težkih nosilnih nog. Zaradi inovativne konstrukcije so kontejnerji lahki (dokaj poceni). Res pa je da za dviganje in spuščanje potrebujemo poseben kamion. Pri nas se ji izkazalo, da dviganja z dvigalko ne potrebujemo (ker je prepočasno).
Čas potreben za naložiti kontejner (in ga povsem pripraviti na prevoz) je pod 10 minut.