Pri točenju smo imeli vedno težavo kaj s sati medu v času od ometanja do točenja. Dokler smo točili v kontejnerju za ta problem ni bilo dobre rešitve. Tam je veliko premalo prostora za uvesti vozičke za transport satov.
Problem smo rešili, ko smo uvedli kontejner za točenje. Prostor se je veliko povečal in razdalje od panja do točila so postale velike – s starim načinom prelaganja satov ni šlo več. Delavec ne more vseh polnih satov na roko prenesti v kontejner.
Izdelali smo voziček za transport satov.
Ima dva odlagalna nivoja na katera gre med 25 in 30 satov (odvisno od tega kako jih naložimo).
Pri nas ga uporabljamo dva vozička. Na prvega pri ometanju zložimo sate na zgornji nivo (ki je ravno v delovni višini). Nato vozička menjamo. Ometamo dalje in zlagamo sate na drugi voziček – hkrati pa z prvega pobiramo sate in jih odkrivamo. Po odkrivanju satov jih pustimo na odkrivalniku dokler jih ne vstavimo v točilo. Občasno vozička menjamo….
Glavne prednosti takega dela so:
- Hitro delo pri transportu
- Delavci so veliko manj utrujeni
- Možnost poškodb hrbtenice je manjša
- Pri delu se ni potrebno sklanjati
- Zaradi manjših razdalj pri odkrivanju hitrejše odkrivanje
- Čistejši prostor za točenje
Torej na kratko – hitrejše in lažje delo.
Izdelan je iz kotnih profilov iz inoxa. Lahko bi uporabili cenejše jeklo. Vendar smo zaradi načina našega dela ocenili da barva na vozičku ne bi zdržala in hitro se postavi problem rje v sistemu HACCAP.
Podložna plošča je iz vezanega lesa. Obdelanega tako da med ki se izceja iz satov ne more iztekati preko roba plošče.
Kolesa so gumirana velikega premera zaradi lažjega transporta preko robov kontejnerja in kamiona za točenje.