Najstarejša predelava v prevozni čebelnjak je predelava kamiona. Pri tem načinu se odstrani keson kamiona in na njega naredi fiksni čebelnjak. Konstrukcija je lahka, toda povsem dovolj močna, da zaščiti panje naložene na njem.
Tako konstrukcijo je najlažje homologirat za registracijo kot prevozni čebelnjak.
Slabosti take predelave so:
- Kamion (povsem neracionalno) vozi samo en čebelnjak
- Kamion več ali manj celo leto stoji in se zato kvari na mestih kjer sploh ne bi pričakovali.
- Popravila kamiona so težka (vedno na terenu pod čebelami) in nerodna
- Velika investicija za dokaj mali učinek.
Če koga slabosti niso prepričale vam lahko predelamo kamion po vaših željah. Predelava pa ne more biti cenejša od nakupa kontejnerja – saj je materiala v njem celo več kot v kontejnerju.
Seveda pa predelavo opravimo tako, da najbolje zaščitijo panje in da je v njem najlažje delati (v okviru možnosti ki jih kamion nudi).
Zato predelave kamiona v čebelnjak ne priporočamo.